Reklamace

Záruční podmínky a reklamace

  1. Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními Občanského zákoníku, činí tedy 24 měsíců s výjimkami stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běžet převzetím zboží kupujícím a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně.
  2. Garantovaná záruční doba 24 měsíců platí pouze pro konečného spotřebitele, nikoliv pro podnikatele (nákup na IČ), kteří zboží kupují pro účely dalšího obchodu s daným výrobkem. V tomto případě není záruční doba stanovena občanským zákoníkem, ale stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR.
  3. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu www.serevispneumatik.cz a právním řádem platným v ČR.
  4. Zboží reklamujte nejlépe přímo v autorizovaných servisech, jejichž seznam bývá přiložen k návodu; urychlíte tak průběh reklamace.
  5. Kupující je povinen si důkladně prohlédnout objednané zboží ihned při příjmu od dopravce. To znamená, nejprve překontrolovat stav obalu výrobku (popř. výrobek samotný) a jakékoliv jeho poškození ihned zaznamenat do přepravního listu DPD/Pošty. V případě, že bude obal poškozen, je třeba (po domluvě s řidičem), zboží rozbalit a v případě mechanického poškození výrobku, písemně zaznamenat tento stav do přepravního listu DPD/Pošty, popř. zboží odmítnout, ale i toto zdůvodnit do přepravního listu. Důvod odmítnutí zboží prosím ihned hlaste na e-mail servispneumatik@email.cz. Pokud tak neučiníte, není možné tyto škody dále reklamovat. Více naleznete také v obchodních podmínkách v odstavci "Poškození při přepravě."
  6. Zboží na reklamaci posílejte v původním obalu, dopravce neručí za špatně zabalené zásilky.

Postup při reklamaci

Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup !
Zašlete
email s datumem nákupu, názvem výrobku a popisem vady, nebo se s námi telefonicky spojte.
Ihned Vám budou zodpovězený,nebo zaslány informace o dalším postupu (adresa autorizovaného servisního střediska, které je nejbližší Vašemu bydlišti.
Zašlete zboží na určenou adresu spolu s průvodním dopisem. Dopravu zboží do servisu si zákazník platí sám, pokud není dohodnuto jinak. Ve vlastním zájmu prosím zasílejte reklamované produkty určené servisu přímo na daný servis (adresu vám mile rádi sdělíme), v případě zaslání na provozovnu prodejce dojde pouze k prodloužení doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy. Zboží zasílejte pouze v originální obalu, jinak neručíme za případné mechanické poškození při přepravě zboží do opravny autorizovaného servisu. Zboží můžete také reklamovat přímo na naší prodejně. (viz.
kontakt)

Poznámka: Na průběh Vaší reklamace se můžete informovat na tel.: 603316755, nebo e-mailem na:
servispneumatik@email.cz. Po skončení reklamace bude zákazník informován e-mailem, nebo telefonicky.

Vše o pneumatikách - čtětě !

Všo o pneumatikách

Akceptujeme platby kartou

Autobaterie VARTA

Nejlepší cena ve městě.

Příslušenství
Kontakt

AUTO - PNEU SERVIS GOLEM
Vídeňská 89, Brno (mapa)
Tel.: 603 316 755
Tel./fax: 543 213 036
Provozní doba:
Pondělí - Pátek: 8:00 - 17:00

TPMS EXPERT

TPMS
Tento servis je expert na monitorování
tlaku v pneumatikách TPMS

Testy zimních pneumatik

Test zimních pneumatik

Centrální zamykání

Monzáž centrálního zamykání
Provádíme montáž centrálního zamykání s D.O.
na všechny vozy již od 1999,- Kč
(včetně zařízení - jednotek)

Naši spokojení zákazníci

Seznam.cz | Aves Group, s.r.o. | Ferona a.s. | Bauhaus, k.s. | Iudicata s.r.o. | Aves Plus, spol.s.r.o. | FERMAT CZ s.r.o. | TRIBOTEC s.r.o. | VALMONT CR s.r.o. | Rádio Krokodýl FM103 | FASTENERS CZ a.s. | PERLACASA s.r.o. |  FERMAT STROJE LIPNÍK s.r.o. | ALTA a.s. | PYRONOVA IS s.r.o. | ELDACO a.s. | PSK Group, spol. s.r.o. | MOSTEX import – export | Soukromá klinika LOGO s.r.o. | MAXIDODAVKY.CZ | Et Gastro s.r.o. | ADAPA s.r.o. | ONIO s.r.o. | TOMKET s.r.o. | nejlevnejsipneu.cz | EMUJ a.s + mnoho dalších koncových zákazníků ...

Kontrola stavu tachometru